Megrögzött húsevő családból származok, most mégis vegán üzletbe fogok

Nem viccelek, amikor azt mondom, hogy a családom élete javarészt a hús körül forog. Nagyapám hentes volt, apa szintén a húsiparban dolgozik, anya pedig egy olyan éttermet üzemeltet, aminek a fő profiljába tartoznak a különböző grill húsok. Kész csoda, hogy a magas koleszterin szint még nem okozott senkinek sem egészségügyi problémákat a családban.

Még annál is nagyobb csoda, hogy ekkora húsimádók mellett én és a nővérem hogyan lettünk kvázi vegetáriánusok. Persze ettünk az életünkben mi is húst, különösen gyerekként. Akkoriban még nem fogja fel az ember, hogy a hús előállítása mennyi költséggel, károsanyag-kibocsátással és az állatok számára mekkora szenvedéssel jár. Amint kicsit öntudatosabbak lettünk, elkezdtünk egyre kevesebb és kevesebb húst enni a nővéremmel. Persze először nem nézte jó szemmel a család, hiszen “a fejlődő szervezetnek szüksége van a húsra” – ahogy ők mindig mondták. Idővel aztán elfogadták, sőt, mostanában már szívesen fogyasztanak ők is azokból a vegetáriánus, vagy éppen vegán fogásokból, amiket készíteni szoktunk.

Már több mint egy évtizede átálltunk a húsmentes életre, és annyira meghatározóvá vált ez számunkra, hogy szerettük volna egy újabb szintre vinni ezt az egészet. Nem a szüleink ingerlésére, hanem a saját elveink kifejezése végett döntöttünk hát úgy a nővéremmel, hogy saját állatbarát vállalkozásba fogunk. Először azért kicsit húzták rá a szájukat a szülők, főleg apa. De hát mit csináljunk, mégis csak egy hentes fia… A vállalkozás lényege, hogy vegán és vegetáriánus készítményeket forgalmaznánk. Vegetáriánus grill “húsok”, kolbászkák, feltétek, tofu, szejtán, vegán sajtok, tejföl és fagyik – ezeket szerettük volna terjeszteni. Mi mindketten imádjuk az ilyen ínyencségeket, így szívesen forgalmaznánk is őket. Sári nővérem már utána is járt annak, hogy kikkel érdemes szerződni, honnan lehet ezeket a termékeket beszerezni. Ennek az üzletnek a létrehozásához az alaptőkén és az elhatározáson kívül kellett azonban egy székhely is.

Minden kezdeti problémára van egy jó megoldás

Tekintve, hogy már így is épp elég költségbe vertük magunkat, és már így is iszonyatosan sok intéznivalónk volt, arra már abszolút nem lett volna időnk, hogy még irodát is keressünk és fizessünk. Felmerült, hogy mi lenne, ha valamelyikünk lakását jegyeznénk be székhelyként. Ezt az ötletet hamar el is vetettük, amikor a szekhelyszolgaltatas24.hu oldalról megtudtuk, hogy ez akár azzal is járhat, hogy építményadó fizetésére köteleznének, és az összes létező postai küldemény oda érkezne, és még a hatóságok is véletlenszerűen ott kopogtathatnának. A székhelyszolgáltatásról, és erről az oldalról az egyik közös barátunktól hallottunk, aki ezt az egész cégalapításos mizériát ismeri, hiszen már ő maga is keresztül ment rajta. Mesélt nekünk a saját tapasztalatairól, amikor elpanaszkodtuk neki az összes problémánkat.

És milyen jól tette, hogy mesélt erről a székhelyszolgáltatóról, hiszen ezáltal felcsillantotta nekünk a fényt az alagút végén. Ez a szolgáltatás azoknak a vállalkozásoknak jó, akik esetleg nem tudják megengedni maguknak, hogy irodát béreljenek, vagy egyszerűen csak nem akarnak bérelni. Helyette inkább profikra bízzák magukat, akik rengeteg terhet vesznek le a vállukról. Mi nekünk sem jött volna rosszul, ha valaki levesz rólunk egy-két gondot, az tuti. Ez a cég elég profinak tűnt, hiszen már több mint 10 éve vannak a pályán, és sok elégedett ügyféllel büszkélkedhetnek. Ami viszont véglegesen meggyőzött minket arról, hogy fel kell vennünk velük a kapcsolatot az volt, hogy a Bisnode, Európa egyik legnagyobb és legismertebb cégminősítő vállalkozása az AA+ kategóriába sorolta őket. 2020-ban pedig a NAV Pénzmosás és Terrorizmusfinanszírozás Elleni Irodája is nyilvántartásba vette őket. Ebből is látszik, hogy teljesen tisztán és legálisan működnek. Sőt mi több, azért, hogy informálják az érdeklődőket, az oldalukon még a székhelyszolgáltatásra és a székhelymódosításra vonatkozó jogszabályokról is összeszedték a tudnivalókat két cikkben.

A szekhelyszolgaltatas24.hu által nyújtott lehetőségek

Ez a cég Budapesten két helyszínen is elérhető, sőt még az iparűzési adótól mentes Újlengyel település területén is biztosítja a szolgáltatásait. Mi mindenképpen budapesti székhelyet szerettünk volna, hiszen mindketten itt lakunk. Láttuk, hogy a budai és a pesti oldalon is van irodájuk, központi, könnyedén megközelíthető helyeken. A budai irodájuk az impozáns Bem rakparton található. Mi viszont a pesti oldali iroda elérhetőségét néztük meg, mert nekünk az lett volna az ideálisabb. Megörültünk, amikor megláttuk, hogy a székhelyszolgáltatás Szinyei Merse utcai kirendeltsége pont közel esik hozzánk. Ez a Hősök tere közelében van, ami tökéletes számunkra, hiszen én a 6. kerületben, míg Sári a 13. kerületben lakik. Azt tehát már tudtuk, hogy ide jegyeztetnénk be a kis cégünket.

székhelyszolgáltatás Szinyei Merse

De mit is kínál ez a székhelyszolgáltatás? Először is, mentesít minket az irodabérlés terhei alól. Másodszor pedig rengeteg egyéb adminisztratív jellegű feladatot ellátnak, amit egyébként magunknak kellene elintézni. Ilyen feladat például a levelek fogadása és postázása, a hatóságok (mint például a NAV) fogadása, és a képviseletünk. Mindezek mellett az előírt jogszabályoknak megfelelően a cégtáblánkat jól látható helyre ki is teszik a székhelyszolgáltatás Szinyei Merse utcai irodájánál. A postára menetelt is megspórolják nekünk, hiszen az összes levelet és küldeményt átveszik nekünk és 24 órán belül továbbítják felénk elektronikus formában, a hónap végén pedig ingyen el is postázzák nekünk. Sőt, még archiválják is őket, hogy a későbbiekben továbbra is elérhetőek legyenek. Attól sem kell tartanunk, hogy a potenciális partnereket nem lesz hol fogadnunk, hiszen még megfelelő felszereltségű tárgyalót is biztosítanak.

Az ügyintézés sem lehetne egyszerűbb, mint a szekhelyszolgaltatas24.hu-val. A befogadó nyilatkozat már egy óra alatt megvan. Az ügyek jó része egyébként online is intézhető, egyedül a befogadónyilatkozat aláírásához szükséges a személyes jelenlét az aláírás miatt. Ehhez csak a személyazonosságunkat igazoló dokumentumokra van szükség. Ami minket szintén nagyon megnyugtatott, hogy ehhez az egészhez az ügyvédi munkát ingyenesen biztosítják is. Mivel még nem rendelkeztünk saját ügyvéddel, ez nekünk elég nagy plusz volt. Miután a bejegyzés megtörtént, telefonon értesítenének majd. Az pedig szinte már csak hab a tortán, hogy ajándék számlázórendszert és bélyegzőt is adnak nekünk. A cégalapítás és a cégmódosítás pedig INGYENES! Ismétlem, ingyenes! Ez egészen elképesztő fejlemény volt számunkra. Mikor megláttuk, még az állunk is leesett.

Székhelyszolgáltatás rendkívül kedvező áron

Tippeljetek, hogy ez a rengeteg minden mennyi költséggel jár! A válasz nagyon meglepő lesz. A székhelyszolgáltatás a Szinyei Merse utcai elérhetőséggel mindössze 29.000 forint + áfa költségű 6 hónapon keresztül, amihez még jön egy hónap ajándékba. Egy hónapig tehát ingyenesen élvezhetjük az általuk nyújtott szolgáltatásokat. Már szinte a mi részünkről érzem rablásnak ezt az egészet. Ár érték arányban szerintem ennél jobban nem találhatnánk, így biztattam Sári nővéremet is, hogy tegyük meg az első lépéseket a szerződés felé.

Felkerestük hát őket telefonon, és mindent megbeszéltünk és leegyeztettünk a rendkívül szimpatikus ügyintézőjükkel. A személyes találkozóra és szerződéskötésre is sikerült leegyeztetnünk az időpontot, amit már most nagyon izgatottan várunk. Ha megvan a székhely, indulhat a kemény munka. Szerintem megfogtuk az Isten lábát ezzel a székhelyszolgáltatóval. Remélem a további üzleti életünkben is ilyen szerencsések leszünk, mint most.